Tuesday, January 15, 2013

It's a small world after all ...

In Nieuw-Zeeland leerde ik op het Zuidereiland een zekere River kennen. Hij is een voormalige kajak gids die in de wondermooie baai van Golden Bay woont. 

River vertelde me ...:" als je ooit naar Canada gaat en vlakbij Quaddra Island bent, dan moet je zeker een kajak-toer boeken bij ' Go with the flow' kajaktoers." River had namelijk zelf samengewerkt met Brody, de eigenaar van 'Go with the flow'.

Totzover deze sprong terug in de tijd naar River uit Nieuw-Zeeland...   (2007)

Terug naar 2013 en Kauai ... Vorige week stond ik bij de receptie van mijn jeugdherberg, er kwam een koppel inchecken.  Ik vroeg hen "Where you from ?". "Quaddra Island, Canada" zeiden ze. "Ooh" zei ik, en vertelde hun het verhaal van River uit Nieuw-Zeeland. "Well that's a coincidence" zei de man van het koppel. "My sister is married to Brody, the owner of 'Go with the flow' kayaks !"  Echt wel toeval ... De zus van Scotty noemt Cristina en is dus getrouwd met Brody.

Scotty, Lauren en Tom
Het koppel heet Scotty en Lauren. Ze kenden trouwens ook River, de Nieuwzeelander ! Zoals het wereld wijde web van het internet verbonden is met duizenden hyperlinks, waar je maar op moet klikken om op een andere webpagina uit te komen. Zo kom je door te klikken op de hyperlink Tom uit het wondermooie Belgium, nu ook terecht op de "webpagina's" van River uit Nieuw-Zeeland ... Van hieruit word je doorgelinkt naar Scotty, Lauren en Brody uit Canada ! It's a small world after all ! 

Website "Go with the flow" kayaks klik hier.
Foto's Brody en zijn vrouw Cristina, zus van Scotty ... klik hier



No comments:

Post a Comment